Update koeling (3 augustus)

 

Terecht zijn wij er door enkele bewoners op gewezen dat wij niet gecommuniceerd hebben over de recente aanpassing van de koudelevering. Meerdere oorzaken, waaronder de vakantieperiode, hebben er toe geleid dat de communicatie hierover stroef is verlopen. Onze excuses hiervoor.

Als reactie op de geluidsklachten rondom de koelinstallatie heeft onze koudeproducent Croonwolter&dros de koeling anders ingesteld. Deze aanpassing heeft deels tot problemen geleid waar ook MeppelEnergie pas in een laat stadium van op de hoogte is gebracht. MeppelEnergie heeft daarop direct contact gezocht met Croonwolter&dros en hen gemaand om de koeling z.s.m. te herstellen. Wij begrijpen dat dit vorige week is gelukt.

Ná de vakantieperiode zullen wij deze vervelende situatie met Croonwolter&dros evalueren en komen dan met een formele reactie bij u terug.

Nogmaals onze excuses voor de stroef verlopen communicatie, maar weet u er van verzekerd dat MeppelEnergie er richting Croonwolter&dros alles aan blijft doen om de levering te garanderen.

Hopende u zo voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.

 

Met vriendelijke groet,

D. Dijkstra (directievoering MeppelEnergie)